Pravidlá ONLINE behu

PRAVIDLÁ BEZPEČNÉHO BEHANIA

BEHÁME HLAVNE PRE SEBA A PRE SVOJE ZDRAVIE.

Zdravé športovanie podporuje našu imunitu. Počúvaj svoje telo. Ak sa necítiš dobre, si slabý alebo máš akékoľvek príznaky ochorenia, zostaň doma a postupuj podľa všeobecných nariadení štátnych orgánov.


NEPREHÁŇAJ TO. VIEŠ, ČO ZVLÁDNEŠ.
Z behania máme mať radosť, neprepínaj svoje sily.

Dlhé vzdialenosti, intenzívny tréning a neprimeraná záťaž oslabuje Tvoj imunitný systém, a to teraz nechceš. Nedovoľ to. 

Neboj sa, všetko neskôr dobehneme. Trpezlivosť je nám bežcom predsa blízka.



VYHÝBAJ SA TRASÁM S VEĽKÝM POČTOM ĽUDÍ.
Nebehaj na frekventovaných trasách a vyhni sa väčšiemu množstvu ľudí, je to tak pre teba aj ostatných najbezpečnejšie.


BEHAJ V MENEJ FREKVENTOVANÝCH ČASOCH.
Ranné a večerné behy sú bezpečnejšie, ulice sú prázdnejšie. Využi práve tieto časy. Dôsledne si naplánuj čas svojho preteku 20BUM20.

CHRÁŇ SEBA AJ OSTATNÝCH.
Rúško nie je hanba. Pre nás je však pohodlnejšia šatka, buffka, či nákrčník. 

Maj ho vždy po ruke, keď beháš medzi ľuďmi. Nielen na krku, ale na tvári tak, aby ti prekrylo nos aj ústa.



DODRŽIAVAJ BEZPEČNÚ VZDIALENOSŤ.
3 až 5 metrov je bezpečný odstup, ktorý je potrebné dodržiavať, ak pri svojom behu stretneš kohokoľvek. Čím striktnejší odstup budeme dodržiavať, tým skôr budeme behať opäť všetci spolu.